Diceraikan Suami Kerana “Bunyi Bising” Ketika Melakukan Hubungan Intim

Tajuk macam aneh , pelik dan seram , tapi itulah yang terjadi keatas seorang wanita malang apabila suaminya melafazkan cerai talak 3 kepadanya selepas suaminya hendak menikah lagi dengan seorang wanita kerana sudah tidak bergairah disebabkan kemaluannya mengeluarkan bunyi yang aneh sewaktu mereka melakukan hubungan intim.

 

Suami ingin berkahwin dengan wanita lain sebagai isteri barunya kerana menurutnya alat sulit saya mengeluarkan bunyi bising semasa kami berhubungan intim.”“Saya tak tahu apa yang terjadi, tapi setelah kelahiran anak ketiga,saya mula sedar yang anu ku itu mengeluarkan banyak bunyi, malahan ketika aku berjalan atau duduk.”Selama kami berhubungan s3ks, ini adalah yang paling parah dan membuat suamiku tak berg4irah”.katanya

 

.Kenapa tidak diubatkan isteri jika dah jadi sebegitu , bukankah menjadi satu perkara lazim apabila sudah beranak tiga jika tidak dirawat semuanya akan jadi longgar maka terhasillah bunyi yang tidak enak didengar waktu berhubungan intim .

 

Apa punya bebal lah suami macam ni , habis sepah madu dibuang . Macam-macam produk kot sekarang ni ada untuk merawat masalah  perempuan macam JSD , Jamu pengantin Malam , Jamu aihh macam-macamlah . Pokoknya nak ikhtiar dan ubatkan . Bukan tinggalkan !

Harap isteri bertabahlah .

Sumber: Bibirbergetar

Artikel Menarik Dibawah..
TUA KAHWIN MUDA.. HEBOH DIPERKATAKAN GARA-GARA GADIS INI SANGGUP DISANDINGKAN DENGAN ORANG TUA YANG BELASAN TAHUN BEZA DENGANNYA.
Siapa tak dengki kalau yang veteran dapat gadis cantik, comel dan dara kan? Gambar bwrsanding tersebut mendpat perhatian orang ramai disertakan dengan komen-komen yang pelbagai versi..

Cinta itu memang buta, terkadang karena cinta kita rela melakukan apa saja.
Namun karena cintalah, perbedaan bisa menjadi satu.

Ada yang mengatakan, cinta yang tulus memang tak memandang usia.
Meski begitu pernikahan yang terpaut usia yang sangat jauh bisa menimbulkan kontroversi di kalangan masyarakat.Seperti salah satu contoh seorang kakek yang menikah dengan seorang gadis muda.

Mereka jelas terpaut usia yang sangat jauh.
Jika dilihat wanita yang dinikahinya itu pantas menjadi cucunya.

Foto tersebut diunggah melalui akun Facebook bernama Siti Wulan Dari.
Di foto tersebut, lucunya sang kakek duduk di pelaminan dengan mengenakan kacamata hitam dan minum dengan menggunakan dot bayi.

Disampingnya duduk seorang gadis cantik yang mengenakan pakaian pengantin lengkap dengan riasan di wajahnya.

Sejak diunggah pada 06/09/2016 sampai saat ini foto tersebut berhasil dibagikan sebanyak 5.228 kali, 6.200 like, dan 856 komentar.

Namun sampai saat ini masih belum ada kebenaran bahwa ini memang benar acara pernikahan atau hanya sekedar perayaan karnaval.

Bisa dilihat dari foto acara tersebut telihat berada di jalan.
Melihat foto itu, beberapa netizen mengatakan bahwa gadis itu hanya melihat harta yang dimiliki sang kakek.

Pamuji Setio : “Bukan cinta tapi uang yang bicara liat gds itu pegang hp. …uang yang jadi cinta bukan fisik sekarang yang jadi cinta.”

Rian Braling : “Mbahhhhhh….. Sisain gadis buat gnerasi kami mbah…. Jgn dimakan semua….”
Derista : “Ttp Jaya Klo aku ogah banget meski bnyk harta tapi tetep pasti selingkuh ..cari daun muda itu dosa khn mending nolak z.”

Salah seorang netizen pun ada yang mengatakan bahwa foto tersebut diambil ketika acara karnaval.
Heruka Khairul Amirin : “Lah itu kn cma acr karnaval 17an kmarennnn.. hadeh.”

Sumber:ezchannel via Bibirbergetar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*