Huish!!!Seramnyer…..Tergamaknya Jadikan Bayi Sebagai Makanan Segera Dalam Tin!

Huish!!!Seramnyer…..Tergamaknya Jadikan Bayi Sebagai Makanan Segera Dalam Tin!

Hampir setiap hari kita disogokkan dengan berita-berita tentang betapa kejamnya orang yang dipanggil “manusia” kepada kanak-kanak kecil. Sudah hilangkah pertimbangan akal yang waras dan perasaan belas kasihan sesama insan???

Dulu kita pernah dengar, banyak negara memperdagangkan organ manusia, tapi bukan untuk dimakan…. tapi cerita yang di bawah ini memang dasyat dan gila!!

Memang tak boleh dibayangkan!!!

Apa nak jadi dengan manusia akhir zaman ni? Sekarang manusia dah makan manusia secara terang-terangan… astaghfirullah al azim.

________________________________________________________________________________

Jepun ni memang terkenal dengan benda pelik, tahi pon depa boleh proses semula dan jadikan sebagai makanan, tengok saja budaya depa. Perayaan yang pelik-pelik yang berunsur lucah pun ada, kalau anda rajin cuba search.

Memang kita tahu depa ni pelik tapi depa punya pelik yang kalini tak boleh kita pejam mata, ini dah melanggar hak asasi manusia. Walau makan manusia yang mati dah pun itu tetap salah sebab manusia wujud bukan untuk makan sesama sendiri. Kita Makhluk yang bertamadun bukan macam kucing dan anjing, depa tu takpa la nak makan sesama sendiri pun memang dah terang-terang ALLAH kurniakan otak saja kat depa tapi akal xda.

Apa yang orang Jepun ni buat wajib diambil tindakan, kalau biar merebak takut jadi trend nanti menular sampai ke MALAYSIA habis pakat jadi kanibal semuanya, memang POSSIBLE sampai benda ni ke Malaysia sebab katanya makan bayi ni buatkan tenaga batin jadi level kuda. Orang Malaysia kan sentiasa berlumba bab-bab batin ni.

Sila Sebarkan ! Sama-sama kita cegah dan banteras gejala tak bertamadun ni!…

Budak Zaman Sekarang, Tak Reti Malu! Depan Kedai Makan Pun Jadi!

Makin teruk ke akhlak generasi sekarang? Buktinya mereka boleh selamba sahaja membuat maksiat di depan orang ramai, depan kedai makan pula tu.

Gambar yang dimuat naik di laman Instagram Ryzalsyahputra ini sudah cukup buat sesiapa pun sakit mata!

Menurutnya, kejadian berlaku di SS15 Subang Jaya ketika dia sedang menjamu selera bersama anak buahnya.

Disebabkan dindingnya adalah cermin, nampak jelas sepasang kekasih yang sedang asyik bercumbuan.

“Hangin seluruh badan aku, bukan sikit-sikit punya cium, dahlah pakai baju sekolah!” tulisnya.

Tak berhenti di situ, selepas dihalau oleh pengawal keselamatan di situ pun mereka masih tak peduli.

Bila ditanya, “Melayu ke?”, budak lelaki tersebut hanya mengangguk-anggukkan kepala dan sambung lagi aksi terlampau tadi di hujung sebelah sana pula!

Netizen yang membaca kisah ini punya pendapat masing-masing, kebanyakannya marah dan kecewa dengan sikap remaja terbabit.

Sebagai ibu bapa, eloklah kita luangkan lebih waktu dalam memantau perlakuan anak-anak. Sedihnya bila nafsu dah menguasai akal, macam binatang pula boleh berasmara di mana sahaja

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*